?

Log in

 
 
02 February 2016 @ 02:03 am
[Artwork] Diaper Duty  
Title: Diaper Duty
Fandom: White Collar
Art characters/Pairings: Neal C., Neal B., a team of qualified Minions
Art rating: G
Content Notice: safe
Dimensions/Resolution: 1500x1000 @300dpi

Summary: Peter finally has a way to get back at Neal. Of course, Neal has a way to make it less painful, at least for himself :P

A/N: For leesa_perrie who prompted me with WC and Minions :D I admit my first idea was to have Peter do the diaper duty but I know Leesa has a soft spot for our pretty boy :D Many hugs to you, my friend :D I hope this little treat will bring a smile to your face :D

 
 
 
The Gauche in the Machinechina_shop on February 2nd, 2016 01:05 am (UTC)
Heeeee! So adorbs! <3 <3 <3
Sherylynsherylyn on February 2nd, 2016 02:07 am (UTC)
That. is. ADORABLE!!!

And look, Big!Neal managed to do it without getting his shirt peed on, too! What talent!! ;-)

I love this ridiculously much!! <3
kanarek13kanarek13 on February 2nd, 2016 08:50 am (UTC)
LOL, well, I imagine that if necessary, he can redirect the stream away from him with his mind powers :P

Heee {{hugs}}
Sherylyn: Love Winssherylyn on February 2nd, 2016 09:04 am (UTC)
LOL Magic works on allllll sorts of things ;-)

Of course, my main "pet" magical thing to think of, fic-wise, is that surely there is a magical equivalent of Viagra which would allow a user (male or female, of course) to have sex for as long and as often as one so desired. You know, hours… days… weeks… };-)
kanarek13kanarek13 on February 2nd, 2016 03:05 pm (UTC)
Hee, I'm almost inclined to believe there's almost no need for anything magical in that department, I mean, look at those bodies :P But okay, some magic is required, even if only for the sake on helping them walk, lol :D
Sherylynsherylyn on February 2nd, 2016 09:53 pm (UTC)
LOL Exactly! It somehow also magically replaces all the necessary ... elements a body needs for such things, too ;-)
kanarek13kanarek13 on February 2nd, 2016 08:49 am (UTC)
Heee, thanks :D
pipiljpipilj on February 2nd, 2016 05:44 am (UTC)
he-he this are adorable. Minions helpers :)
kanarek13kanarek13 on February 2nd, 2016 08:51 am (UTC)
Heee, thanks :D Of course he would dump the heaviest task on the little guys :P
joy2190: pic#118544160joy2190 on February 2nd, 2016 05:55 am (UTC)
LOL love the biohazard bin!
kanarek13kanarek13 on February 2nd, 2016 08:52 am (UTC)
LOL, yup... and I imagine there is gonna be a slight "deposit fail" when the diaper first lands on the the Minion next to the bin :P
sapphire2309sapphire2309 on February 2nd, 2016 10:26 am (UTC)
This is the best combination of XD and awwwwwwwwww ever. <3
kanarek13kanarek13 on February 2nd, 2016 03:06 pm (UTC)
Heee, thank you :D
dennih23: Peter and El 4x01dennih23 on February 2nd, 2016 12:12 pm (UTC)
:D :D :D

Adorable!
kanarek13kanarek13 on February 2nd, 2016 03:07 pm (UTC)
Thank you *hugs*
nywcgirlnywcgirl on February 2nd, 2016 12:56 pm (UTC)
Really funny, wished I had a bunch of minions when I had diaper duty.... :-) So glad that is over....
kanarek13kanarek13 on February 2nd, 2016 03:07 pm (UTC)
I think we all could use a bunch of Minions :D
sheeniannisheenianni on February 2nd, 2016 02:16 pm (UTC)
That is so awesome!!!! And of course Neal would have help like this. LOL, so cute and SO made of win :)
Love it :D
kanarek13kanarek13 on February 2nd, 2016 03:08 pm (UTC)
Heee, thank you :D Yeah, sneaky Neal is sneaky :D
leesa_perrie: Neal Smileleesa_perrie on February 2nd, 2016 02:55 pm (UTC)
LOL!!! Oh, this is sooo adorable and sooo funny!! The look on the minions' faces!!! Poor Minions, lol!! Sneaky Neal!! :D :D

Thank you, this has cheered me up no end! :)
kanarek13kanarek13 on February 2nd, 2016 03:11 pm (UTC)
{{{{HUGS}}} Just part of all the future family fun stuff, heee :D I'm so glad you like it :D
sandy79sandy79 on February 3rd, 2016 03:12 am (UTC)
Nawww, sweet! Neal, always the resourceful one, even in Baby Boot Camp (my head canon says that Neal Burke is just a training ground for him for any kids on his own he might have in the future)! XD Love his tender face expression. Great artwork, exactly what I needed today!
kanarek13kanarek13 on February 3rd, 2016 07:47 am (UTC)
Heee, thank you :D Yeah, it definitely is training for the future, though in my headcanon this is his kid, too :D I root for the happy threesome future :D
sinfulslasher: neal & minion lolsinfulslasher on February 4th, 2016 01:27 pm (UTC)
THIS HAS TO BE ONE OF MY NEW FAVORITES!!! *downloads for safe keeping*