?

Log in

 
 
05 December 2014 @ 09:19 pm
The truth about music these days...  


I'm spending today doing absolutely nothing, I'm in bed, bundled up in ridiculous amount of warm layers , watching Captain America on TV, playing Angry Birds Epic AND watching LOL clips, obviously... all at once, heee :D

And this is also my plan for the weekend... although I might switch Angry Birds for Crysis at some point :P I don't even remember the last time I truly had a weekend without any work to do \o/
Tags: ,
 
 
 
joy2190joy2190 on December 5th, 2014 08:23 pm (UTC)
U
Enjoy!
kanarek13kanarek13 on December 5th, 2014 09:31 pm (UTC)
Re: U
Thanks :D
aragarna: Peter poutaragarna on December 5th, 2014 08:29 pm (UTC)
LOL!

Sounds like a plan!
Though I see something missing in that weekend plan... ;-)
kanarek13kanarek13 on December 5th, 2014 09:53 pm (UTC)
Hehe, I'm completely changing my schedule for the weekend. My laptop already has a day off today but the phone is pulling a double shift :D
scarym1scarym1 on December 5th, 2014 08:33 pm (UTC)
Have a great weekend. :)
kanarek13kanarek13 on December 5th, 2014 09:31 pm (UTC)
Thanks, that is my plan :D
Winterwinterstar95 on December 5th, 2014 08:40 pm (UTC)
\o/ Captain America!! Whee!! Hope you are doing okay, not sick are you??
kanarek13kanarek13 on December 5th, 2014 09:30 pm (UTC)
Yeah, I never pass an opportunity to watch any of the Marvel movies on TV :D I think it's a bit too early for the public TV to show Winter Soldier but they recently aired all three Iron Man movies so maybe Avengers next... and I could use a rewatch of the first Thor :D I watched the second one on HBO not so long ago :D

And nope, not sick, just really tired on all fronts... I'm so not doing anything for two days, lol :D
paganlowroaderpaganlowroader on December 5th, 2014 09:34 pm (UTC)
Another Mariah Carey moment. Synthesize this!!!
As for your wonderful plan, you fail to mention sustenance, in the form of chocolate. Actually, all forms of chocolate. I am still obsessed with cupcakes (damn you, Sprinkles and your awesome vending machine!)
Finally, you have Angry Birds. I have Angry Cat. Still.

Edited at 2014-12-05 09:34 pm (UTC)
kanarek13kanarek13 on December 5th, 2014 09:57 pm (UTC)
Ah, chocolate would require me to go out and buy it and that is so not gonna happen, the plan is to survive on apples. Though I had a delicious toffee nut latte today, so I'm happy \o/
leesa_perrie: Bird 3leesa_perrie on December 5th, 2014 11:38 pm (UTC)
The vid cracked me up, lol! :)

Sounds like a nice relaxing weekend killing green pigs (well, someone has to stand up to them, like Neal says) and chilling out (can you chill out when wrapped in warm layers? *ponders*) and basically taking it easy! Good plan! :D

I don't have an Angry Bird icon, so have a nice fluffy one instead!
kanarek13kanarek13 on December 6th, 2014 08:30 pm (UTC)
My fav icon ♥ :D

Oh, it's so good not to be doing anything other than watching TV and losing brain cells by the hour, heee :D