?

Log in

No account? Create an account
 
 
31 October 2015 @ 01:50 am
And then this happened...  
Well, we had the twin sweaters, it's time for twin thongs... (warning - shiny golden globes ahead :P)




I've seen something similar a while back on one of the South American tumblrs about Matty... I found it hillarious and decided to make my own version once both movies were out :D

For sherylyn and S who almost had a Starbucks disaster because of it :P

 
 
 
tigeress79: pic#125080934tigeress79 on October 30th, 2015 09:52 pm (UTC)
wow...uh....yes, then this happened.
kanarek13kanarek13 on October 31st, 2015 08:50 am (UTC)
Yup :P
pooh_collectorpooh_collector on October 31st, 2015 12:46 am (UTC)
My eyes! My eyes!

I can never unsee this!
kanarek13kanarek13 on October 31st, 2015 08:52 am (UTC)
Heeeee.... butt
Sherylynsherylyn on October 31st, 2015 01:14 am (UTC)
That is just **beyond** hysterical! I think other Starbucks customers were wondering what was going on at our table! LOL!!! ***Priceless***!!!
kanarek13kanarek13 on October 31st, 2015 08:57 am (UTC)
LOL...happy to be of service, so to speak :P One small butt to rule them all :P

Now I'm craving Starbucks, lol...
(no subject) - sherylyn on October 31st, 2015 12:15 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - kanarek13 on October 31st, 2015 12:25 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - sherylyn on October 31st, 2015 12:44 pm (UTC) (Expand)
joy2190: pic#118544160joy2190 on October 31st, 2015 01:39 am (UTC)
LOL so perfect!
kanarek13kanarek13 on October 31st, 2015 08:57 am (UTC)
Heee :D
sheeniannisheenianni on October 31st, 2015 02:39 am (UTC)
ROFLMAO, that is priceless :D :D :D
kanarek13kanarek13 on October 31st, 2015 08:57 am (UTC)
Yup, twin butts :P
pipiljpipilj on October 31st, 2015 03:16 am (UTC)
LOL this is priceless. Lots of cute buns ( sorry could not help myself)
kanarek13kanarek13 on October 31st, 2015 08:58 am (UTC)
LOL... never apologize for discussing the butt :P
sinfulslasher: neal & minion lolsinfulslasher on October 31st, 2015 04:26 am (UTC)
*dies laughing*

Perfection!!!
kanarek13kanarek13 on October 31st, 2015 08:59 am (UTC)
LOL, yeah... perfect twin butts :P
nywcgirlnywcgirl on October 31st, 2015 05:05 am (UTC)
OK, this is just too funny...
kanarek13kanarek13 on October 31st, 2015 08:59 am (UTC)
Hee, it is :D
paganlowroader: pic#123964141paganlowroader on October 31st, 2015 12:49 pm (UTC)
My eyes will never be able to unsee this.
maryrose_itmaryrose_it on October 31st, 2015 02:39 pm (UTC)
OMG!! I can't stop laughing!!
kanarek13kanarek13 on November 2nd, 2015 06:26 am (UTC)
Heee, glad I could cheer you up :D
sandy79sandy79 on October 31st, 2015 06:39 pm (UTC)
LOL! And you know what's even doubling the fun for me? Ken's head position - it looks like he's looking down at the minion XD

Here's another one - the prequel to yours, so to speak XD (I found it on Twitter during my computer hiatus):

IMG_20150925_234354.jpg
kanarek13kanarek13 on November 2nd, 2015 06:27 am (UTC)
OMG, LOL, yes, epic epicness, LOL... it's kinda interesting that there are so many similarities to Minions, ROFL :P
chicca01chicca01 on November 1st, 2015 12:53 am (UTC)

best view ever!!!

kanarek13kanarek13 on November 2nd, 2015 06:27 am (UTC)
I totally agree :D
buefobuefo on November 1st, 2015 02:41 pm (UTC)
omg i'm dyyyying :DDD <3
kanarek13kanarek13 on November 2nd, 2015 06:27 am (UTC)
LOL :D Now if we could persuade him to sit on a copying machine... lol
scarym1: Matt Bomerscarym1 on November 1st, 2015 09:02 pm (UTC)
LOL!!!!!! :)

Edited at 2015-11-02 12:02 am (UTC)
kanarek13kanarek13 on November 2nd, 2015 06:27 am (UTC)
:D