?

Log in

No account? Create an account
 
 
08 June 2016 @ 09:53 am
ZOMG! "Walking Out" trailer is out :D  
... and it looks soooooooooooooo awesome. Whump galore *squee* GSW and hypothermia and snow everywhere and why couldn't the kid be his brother so that I could only do a simple head transplant for Peter, LOLOL...



ETA: As usual, LJ is being stupid and won't let me embed the vid, soo... LINK

Notice the beautiful breathtaking eyes in those close-ups... also, I think the snow makes his hair even fluffier than usual, LOL... and the silver scruff...

*THUD*

Also, only 9 days to go until The Last Tycoon \o/ *flail*

 
 
 
phoenix_cry79phoenix_cry79 on June 8th, 2016 09:11 am (UTC)
That looks like one of those movies that was miserable to film...anything in the snow really. I hate the cold. It's hard for this Southerner to live in the North. ;)

Looks great though, I'm kinda digging the gray.
kanarek13kanarek13 on June 8th, 2016 06:46 pm (UTC)
LOL, yeah, poor Matty, freezing his ass off and then off to hotel Cortez to get nekkid, LOL :D *pets him*

But yeah, movie's gonna be awesome :D
sandy79sandy79 on June 8th, 2016 09:50 pm (UTC)
ahh, now I know why his very first scene in the show is in the bathtub XD
Antje: Kirkdieastra on June 11th, 2016 01:21 pm (UTC)
Hahahaha great connection LOL

Sorry, wrong icon but it's the only naked guy I have ;)