?

Log in

No account? Create an account
 
 
29 August 2016 @ 07:01 pm
[Artwork] Captive  
Title: Captive
Fandom: White Collar
Art characters/Pairings: Neal, Peter
Art rating: PG-13
Content Notice: safe
Dimensions/Resolution: 1200x1525px @300dpi

Summary: After months of searching Peter finally locates Neal. Sequel to Item #145.

Notes: Just a little something that was initially going to be my fill for the transformation square. I was in the mood for some wings :D I realize there are different stories you can spin from the original art, I always go for Peter and Neal, heee :D

 
 
 
leesa_perrie: Neal 3leesa_perrie on August 29th, 2016 05:08 pm (UTC)
Oh, poor Neal!! *hugs him gently* Great work!
kanarek13: snuggleskanarek13 on August 30th, 2016 01:37 pm (UTC)
Yes, poor Neal, he needs all the hugs... but his captivity is finally over :P
phoenix_cry79: pic#124722689phoenix_cry79 on August 29th, 2016 05:08 pm (UTC)
Poor Neal, has those amazing wings and can't use them. I assume Peter is there to save him.
kanarek13: snuggleskanarek13 on August 30th, 2016 01:38 pm (UTC)
Heeee, well, he certainly ain't there to shoot him :P But first he is gonna have to deal with Neal's new look :P
phoenix_cry79: pic#124722689phoenix_cry79 on August 30th, 2016 01:48 pm (UTC)
I had it in my head that this version of Neal had always been this way and that the wings weren't new...not sure how I magically came to that conclusion. :)
kanarek13kanarek13 on August 30th, 2016 02:40 pm (UTC)
Heee, maybe because I have created so many winged!Neal scenarios where he's always had the wings... a lot of times Peter has wings too :P
phoenix_cry79: pic#124722689phoenix_cry79 on August 30th, 2016 02:45 pm (UTC)
I loved the fire elemental winged Peter. :)
kanarek13kanarek13 on August 30th, 2016 02:48 pm (UTC)
Yeah, I need to put some wings on him again, too :P
phoenix_cry79: pic#124722689phoenix_cry79 on August 30th, 2016 02:48 pm (UTC)
Yes!
Sherylynsherylyn on August 29th, 2016 06:40 pm (UTC)
Yay for being saved, but poor baby -- he is going to need allllll the cuddles!! *HUGS him*
kanarek13: snuggleskanarek13 on August 30th, 2016 01:39 pm (UTC)
It always comes down to cuddles :P
Sherylynsherylyn on August 30th, 2016 09:13 pm (UTC)
But of course! They're what make the bad things not so horrible!! ;-)
sapphire2309sapphire2309 on August 29th, 2016 06:42 pm (UTC)
*heart melts*
kanarek13: snuggleskanarek13 on August 30th, 2016 01:39 pm (UTC)
Awwwww, yeah, poor baby *hugs*
dennih23: Season 5 hugdennih23 on August 29th, 2016 11:20 pm (UTC)
*hugs* Neal, and yay for Peter finding him.
kanarek13: snuggleskanarek13 on August 30th, 2016 01:40 pm (UTC)
Yes, yay for Peter :P Now they are gonna have to deal with the fallout cuz, you know, WINGS!!!
ashley5627: pic#125817047ashley5627 on August 30th, 2016 01:29 am (UTC)
Damn, that's hot! The water, the necklace, the wings, the chains, the beard, the lack of shirt, the torn jeans, Peter in the background - all of it is perfect! Item #145 is one of my many, many favorite artworks of yours, but I think this one just bumped it down a spot! :-D
kanarek13: snuggleskanarek13 on August 30th, 2016 01:41 pm (UTC)
Wow, thank you so much :D That makes me very happy I decided to post it :D
siphraniax3: pic#121944670siphraniax3 on August 30th, 2016 03:40 am (UTC)
He makes a perfect angel!
kanarek13: snuggleskanarek13 on August 30th, 2016 01:41 pm (UTC)
That he does :D Thank you :D