?

Log in

No account? Create an account
 
 
12 June 2015 @ 12:56 am
[Artwork] Felix and Ned  
Title: Felix and Ned
Fandom: The Normal Heart
Art characters/Pairings: Felix, Ned
Rating: G
Content Notice: safe
Dimensions/Resolution: 1100x750 @72dpi

A/N: One of our channels was showing 13 Going on 30 again, I know it's a silly movie but Mark Ruffalo is so insanely adorable in it, I always end up watching it just for him ♥ And his character's name is MATT = double win :D But it made me think of TNH, of course, about how happy and cute Felix and Ned were at the beginning before it all went to hell. And so I ended up watching TNH again, sigh. The movie has just as strong effect on me now as it had when I first watched it *clings to Matty*


ok, not exactly artwork, but definitely pretty boys to look at :D
 
 
 
calis_1stcalis_1st on June 11th, 2015 08:59 pm (UTC)
Pretty boys eating ice cream. And happy and in love. Sigh... wish it could have ended there.
kanarek13kanarek13 on June 13th, 2015 03:17 pm (UTC)
Yeah, if that happened now, they would have their happy future *sigh*
Sherylynsherylyn on June 12th, 2015 01:52 am (UTC)
Ahhhhh!! I love it!! I soooo love TNH, no matter how many times I see parts of it, etc. It breaks my heart *every*. dang. time.*, but I still love it anyway.

And I'd forgotten that Mark's character was named Matt! I just got home from watching him be Bruce Banner again (went with younger daughter this time). I *heart* him, too.
kanarek13kanarek13 on June 13th, 2015 03:22 pm (UTC)
Awwww, yes, this movie has such an impact, no matter how many times you watch it. Such an amazing achievement for Matty as an actor *pets him*

And yes, squee, Mark's character was totally Matt in 13 Going on 30 :D Jenna was calling him Matty ♥ :D Heee. And I love Mark as Bruce Banner, he is perfect for that role ♥ :D Hmmm :D
Sherylynsherylyn on June 13th, 2015 05:50 pm (UTC)
It really, really does have *such* an impact. I was just re-reading his Details interview last night, and loved Alfred Molina's comment about that role showing him as a *great* actor. *sigh* *pets him, too*

I remember that now! I'd just forgotten! Yes, it's a cheesy movie and all, but it's still enjoyable, and it looks like it would have been fun to make, simply b/c it had such awesome people in it (and that "counts" to me, somehow, even if the movie's not stellar). Mark's just an awesome human, too. No wonder he and Matt got along so well ;-)
kanarek13kanarek13 on June 13th, 2015 06:40 pm (UTC)
Yes, it's all in the cast ♥ There was this interview in which they asked Mark how it was kissing Matt and he said that now he understood when his wife complained about his facial scruff :D :D :D

But they were so cute when kissing... and Matty's scrunchy nose *THUD*

But coming back to the 13 Going on 30 movie - of course now I can't get the song Love is a Battlefield out of my head, LOL. It's actually a very fine title for a manip :D
Sherylynsherylyn on June 13th, 2015 07:11 pm (UTC)
LOL Oh, I love that, and that sounds just like something he'd say! LOL!! Did you see the interview Mark and Scarlett did for Avengers where the interviewer asked Mark the questions that are typically asked of women? He was awesome!

Oh, yes, soooo perfect! And that scrunchy nose and messy hair and ... yeah. *THUD* x infinity!!

LOL I think that would be an awesome manip them!! It's amazing, the things that get stuck in our heads!! ;-)
kanarek13kanarek13 on June 13th, 2015 07:15 pm (UTC)
Aww, no, I haven't seen that interview, do you have a link maybe?

And yeah, I think I bunnied myself with that song, LOL... now I just need to think of something P/N to go with it :D I'm currently finishing a bit of summer fluff with the boys... and I need a title :D
Sherylynsherylyn on June 13th, 2015 08:27 pm (UTC)
Yes! It's here: https://www.youtube.com/watch?v=T9sEkdJrIRM
I love both of them just going along with it so well!

Oooh, can't wait to see what all you're working on -- I'm sure it'll all be fabulous! And that song sounds like a great bunny to nurture! LOL!!
kanarek13kanarek13 on June 13th, 2015 08:46 pm (UTC)
LOL, that is so great, heeee... yeah, I heart him all the way :D
Sherylynsherylyn on June 13th, 2015 08:53 pm (UTC)
Meeee, too!! <3
maryrose_itmaryrose_it on June 12th, 2015 02:24 am (UTC)
one of the best and lovely moment of TNH....sometimes I watched part of it but still not be able to ( re)watch the whole movie
the shower scene is heartbreaking I watched it just one time but I still remember every second of it
kanarek13kanarek13 on June 13th, 2015 03:22 pm (UTC)
It is very heartbreaking but also such an incredible performance from Matty ♥
aragarnaaragarna on June 12th, 2015 10:35 am (UTC)
sweet! ♥
kanarek13kanarek13 on June 13th, 2015 03:23 pm (UTC)
Thanks :)
sandy79sandy79 on June 12th, 2015 07:10 pm (UTC)
two very sweet men!! I have the movie now sitting on my hard drive (still have to work up the courage to watch it *sheepish grin*), but I worked through your caps, and boy, they already got close to me.

I actually haven't seen a lot from Mark Ruffalo apart from "The Avengers", but I love him as Bruce Banner - they should have made the initial movie with him instead of the two almost failures with Bana and Norton (two damn fine actors but not the right part for both of them).

Thanks for the artwork!!
kanarek13kanarek13 on June 13th, 2015 03:27 pm (UTC)
Awww, I can understand how difficult it can be to work up the courage to watch TNH... but I can also say that pics/caps are one thing, but watching Matty "live" - it's a whole difference experience - it's a serious heartbreak but also such an amazing, incredible performance ♥ Matt's just brilliant *clings to him some more*

And yes, I totally love Mark as Bruce in Avengers, he's perfect for that role. I haven't even seen the two previous Hulk movies and I kinda don't feel like watching them :D